pappasunge.blogg.se

Äntligen ledig

Publicerad 2013-04-08 11:09:00 i Vardag,

Jag har ju jobbat hela helgen men nu är jag ledig idag, och fint väder fick jag till det också. Eftersom jag bara jobbar kvällar så blir det ju att man sover något längre på dagarna, och jag märker att jag bara sover till senare och senare på förmiddagarna. Nu har jag bestämt mig för att sluta upp med det och börja bli morgonmänniska. Imorse började jag med att gå upp klockan 9, och mina ögon stog i kors. Men nu har jag tagit en dusch och jag känner mig mer mänsklig. Om en liten stund tänkte jag ta mig en tur till stan för att komma utanför dörren lite, finns tyvär inte så många alternativ i den här staden.
 
 
Ikväll ska det bakas pizza hos familjen Azizi / Lindqvist
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela