pappasunge.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2013-04-02 11:46:46 i Vardag,

Bloggade inget igår för jag och Arya hade vår sista lediga dag tillsammans, vilket inte är så ofta som sagt. Nu har han åkt iväg till jobbet, men jag är ledig idag. Tänkte lägga in lite bilder från igår iallafall.

Igår hade jag ett ärende som jag tog tag i redan på morgonen, och när jag kom hem stog min man i köket och fixade frukost till oss, underbart! Vi var hemma hela dagen tillsammans. Vi satt och spelade X-box i princip hela dagen, vi kunde inte slita oss. Vi tog en matpaus, sen tillbaka till tvspelandet, haha!

Fick ett lite försenat påskägg av mitt hjärta, och gissa om jag blev glad? Det innehöll choklad, glass och två trisslotter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vann tre nya lotter, blir jag miljonär?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela