pappasunge.blogg.se

Godmorgon favoritdag, eller?

Publicerad 2013-03-29 11:56:00 i Vardag,

Idag skulle varit min favoritdag, bestämde jag mig för igår. Men medan jag höll på att skriva detta inlägg om hur bra min dag skulle bli så kom mitt första utbrott, fick skriva om. Nu är jag på dåligt humör och jag hatar Idag. Dumma dag. Dumma mig. Dumma allt!
 
Men jag har precis vaknat och vet att det kan vända på en minut, det tillhör inte ovanligheten. För så som jag hade planerat inför idag så skulle jag umgås med min älskade pojkvän hela förmiddagen, efter att han kommer hem från gymmet. Sen ska jag jobba 16-20, vilket känns helt okej. Och kvällen skulle väl bestå av helt vanligt fredagsmys med min sambo, vilket jag älskar. Så vi får se om den onda i mig kan låta mig vara ifred snart så jag kan följa mina planer och påbörja min Favoritdag.
 
 
Riktigt så här arg är jag nu, och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela