pappasunge.blogg.se

Vackra dag!

Publicerad 2013-03-31 13:42:00 i Vardag,

Vaknar till sol och blå himmel, denna dag kan inte bli dålig. Jag och min älskling håller på att tvätta lite lakan och sånt och nu är han på gymmet. Nu under dagen ska vi ta en långprommenad har vi planerat. Resten av dagen har vi inga planer, men man kanske skulle passa på att laga mat ihop eller nått. Det är ju inte så ofta vi är lediga tillsammans. Han är ju bara ledig lördag och söndag men jag jobbar ju för det mesta på helgerna. Men eftersom att det är storhelg så är han ju ledig imorgon på måndagen också. Synd bara att allt är stängt nu under påsk, annars hade man kunnat åka och shoppa, äta ute eller så.
 
Jag och vår son Zeb-Odd Valentin Azizi, som jag fick av Arya på alla ♥-ansdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela